Thursday, October 22, 2009

yeay! vs. ohh!!nooo

yeay!
yeay!
assgmnt terakhir aku dah siap sedia sampai ke tgn dr. hardy
tak perlu lg ak nak fikir

hishh! dah la kau tu asg terakhir.
cantik2 aku buat kau
siap dengan bind2 lg tu.
tak tahu knp aku habis kan masa selama 6jam utk habiskan 6kertas kosong yg berisi dakwat hitam ber-fontkan arial tuh

lama betol!
tak mngapa. janji ak puas hati!

3.00pm
alamak! PENGHANTAR SENI HALUS VLA101/4

apa ni mell?

pengHantar?
halus?

HELLOOOO...mell u're not taking seni halus okay! takkan rasa mcm nk tukar kuliah pulak.
haisshh! leka.
apa kena dgn kau.jgn fikir benda lain masa buat kerja lg.ni bukan cara kau mell!

dah2 pegi basuh muka..!

p/s: aku tahu kau penat mell.
sabar sajelah. tak pnh aku terima fitnah sebegini besar...sumpahh!

apa kau mimpi ke?


sedikit rindu yang amat..
semalam mummy dtg: dgn kwn2nya. oh ramai betol meriah bilik aku
kejap tadi baru jumpa adik ak si boboy:bnyk yg kami bual kan.
rindu ibu n adik lelaki
atuk saya mn??
mahu atuk.ibu.boboy!



aku cuba lupakan dia.ya tuhan bantu aku...
andai benar jodoh ak bersamanya di saat ini maka..
permudahkan lah hatinya buat ku.lembutkanlah hati kami.
andai tidak. kau temukan lah aku segera dgn insan yg memerlukan ku.
kau jauhkan lah bayangannya dari ku. jauhkan kesunyian hati ak ya tuhan.
ini bukan kewajipan ak di saat ini..andai itu ketentuan mu ya tuhan..

No comments: