Sunday, October 18, 2009

i think im ready

i think im ready for all these suprises
poorly im not

not used to these no-attention
told myself i dont deserve u
this is just a phase

could i get used to,being loved the right way?
i wanna argue,but there is nothing to say.....

macamana mahu bermanja.
ada caranya
kadang2 perhatian yg mahu hanya sedikit
di berinya banyak

kadang perhatian yg mahu, lebih dr sedikit
di berinya kurang dr lebih

kita faham bukan.kdg2 memahami tu penting
mungkin kita tidak biasa berbicara ataw berkelakuan seperti dia
namun demin yang disayangi, kita berpeluh2 mencuba dan mencuba

takut juga di tinggalkan
bagus lah jika berfikir sebegitu
kerana bagi org2 yg tolol mcm ku dlm perhubungan mmg layak di perlakukan mcmni

padan lah kau mell!


pergilah jauh2.kau tak kesian ke kat dy.


mungkin dr situ sudah mampu kita lihat.

tapi mampu ke mell pergi jauh,
mell mungkin mencari yang lain untuk menutup kesedihan.
kau sedih ke mell?
kononnya kau kan sgt hebat dan tabah!?

mell seperti bercakap dgn cermin

perlu tak kita ubah diri dan sifat dlm hubungn kasih syg tu
sedangkan perhatian yg dapat sgt hebat tatkala bersua muka..


kepada yg berkenaan:
maafkan aku
aku tak dpt memberi 100% perhatian atau komitmen
sbb sku sudah mls. sgt mls.

bukan malas dgn kau.
tp dgn layanan mereka2 sebelum ni.
kau pernah tny tak kisah cinta monyet pertama aku?
kau pnh tahu berapa lama utk aku lupakan dy?
tak! bukan?

sekarang aku mahu tamatkan
tamatkan zaman cinta monyet
kau harus beri aku peluang....

aku hanya merancang.
bukan menentukan.
DIA yg menentukan
aku masih punyai agama.dan aku mampu berfikir


di saat aku hanyut.dalam kegembiraan kasih sayang kau
kau tariklah tangan aku bukan melepaskan ku


kau tahu knp?
lelaki semuanya sama.
sayang benar kan.

kau nk ke gantung aku tak bertali
dah la hubungan kita mcmni
n dalam hati kau plak mcm ombak2 yg melambungkan kapal2 perasaan
mcmn kau mahu aku tumpukan segalanya.

yah kau mahu masa bukan
aku memberi.

tapi kenapa.kau pula tak beri ruang ak memaafkan diri
apa salah aku cuba berbahagia dgn hubungan yg aku ada.
biarkan aku bergembira.

seperti kau yg mahukan masa begitu juga aku untuk berubah!


No comments: