Saturday, October 17, 2009

i heard u


jap berpikir2


i heard u.



popet pendek1
rasa mcm da mls nk melayan semua org....

penat.tercabar.rasa nk stop sekejap putaran waktu dunia.

nk cabut bateri jam.bole saje!
tp..ada berguna??

oh tidakk..
cepat mell bila nk berubah!
move on move on!



popet pendek 2

gerak kaki yg suka lompat2 vs jalan keanak2an yg tenang.
lelaki vs wanita.
ketawa vs senyuman.


jiwa yg tak pedulikan hal lain vs hati kamu sy harus pedulikan
keputusan utk 1 org vs keputusan utk 2 org
harus mula fikirkan org lain. hati mereka. keadaan mereka.

seketika aku keluar dr dunia sendiri.
cuba menjenguk dunia mereka.
tak banyak beza caranya.
cuma aku melihat dr sudut berbeza.

melupakan keegoan dan perkara lepas vs mengingati keindahan yg akan datang.
menghargai saat yg ada vs sblm aku pergi meninggalkan dunia.
meminta keredhaan ibu bapa vs buat kepala sendiri

ini bukan sekadar popet.
ini harapan
dari KAMU, ibu

aku kdg2 tak mampu menahan dosa kecil mahu besar
godaan jiwa dan dunia membuat aku lupa siapa aku sebenarnya
aku mendengar cerita2 mereka.
senang pada kau utk aku menerima

namun kau doa kn lah hati aku
jgn kau kekalkan warna hitam di situ.
berikan aku sedikit pulangan dari nama ku yg bergelar wanita


imej sempoi ke tak ak dah tak peduli.

slipar jepun vs sandal *BKN SCANDAL
jeans.tshirt vs blouse yg lebih loose
sedikit2 lah.pasti jadi bukit.!


insyaallaah.........doakan ak ibu!


popet kekeluargaan 1

11.30am:
my mum gave a tinkle.i miss u mum!
tooo much.

(i noe she loves me.the only 1 i had in me-emylia halmy)

I WISH to be reborn. again.

ibu ckp.
awk da besar kena blajar wat everything sendiri.
jgn nk harapkan ibu beli segalanya.
* ak minta cik PFK 3136..mmg patut la kene hadam ngn ibu!
amek ko mell!!
padan muka hang...hihihihhi

mmg tak patut lah kan.
adik aku semakin matang kian hari.
aku pulak masih mcmni ke mell??!

popet pendek dari dia * i love u honey!
sedikit dugaan kau kene tabah la.
kau boleh terima komen dn kritikan membina dgn baik dr org lain
tp kenapa mesti kau berkecik hati bila dy komen
oh tidak..mungkin ego ku agak keterlaluan
dan ku harap kau faham.
ak tak kenal lelaki sedalam2nya secara serius.
sudah ku cerita mengapa- selama 20 tahun! kau tahu kan kan kan......
maafkan ak jika kau fikir ak mnegenali lelaki sedalam2nya.
2 lelaki istimewa yg pernah wujud hanyalah

rashid man
dan aliff halmy

aku mngaku ak mungkin di katakan berhubung dgn lelaki.
yah. jelas.aku juga manusia. bukan alien
tp sekadar luaran saja.
bukan di hati.
mengertilah ya
andai antara kita tak mmpu di teruskn apa2.
ak anggap saja kau medium yg mengubah a piece of me.
walau sekecik2 semut!

mcmn kau?
ada di hati ku?
kau tentukan..
ak bercakap secara sies dn mtg saat ni

penat suda haishhh!
stop dulu.

XOXOxoxoxox








No comments: