Sunday, May 2, 2010

selamat hari pekerja....dan selamat hari guru2 muda???

kehadapan pekerja2....sekalian

selamat hari pekerja di ucapkan kepada mummy n dad yg bnyk membanting tulang kpd kerajaan,
*disarankan sila naikkan gaji pekerja anda yg bertauliah ni supaya sy dpt swift dgn kadar segera. hahah*awan2 hitam sungguh..


perkenalkan ..tadaaa!!


selamat hari pekerja di ucapkan kepada makcik kafe kt hostel dan makcik kantin sekolah rendah dan menengah..mse skola mnengah
*pomot ckt.. mmg sedap bihun sup kat kantin aku.dah bertaun berazam nk pg skola beli makanan kat ctu. tapi..malangnya..kantin dibuka 10am...tah kenapa..bila aku bangun jam berusia 12tghari.
 jam ni nk kena beli bateri baru ko??

selamat hari pekerja kepada uncle2 shell kat parit buntar sbb selalu korg cuci cermin kereta mak ku bersih2

selamat hari pekerja kepada auntie n uncle2 peniaga pasar malam.tanpa korg..tak meriah jugak perut ktorg
pasar mlm terbabit adalah pasar mlm sg dua,usm induk. pasar mlm ahad usm kejut (yg terutamanya bg perut2 sahabat2 ku di kejut melantak dgn girang disana..terutamanya kpd si meru,laila.kak beeeha, hasrul, zam,liza katak gemok gedempon...dan pelbagai lagi juadah2 yg di sediakan......??? ) n pasar mlm jumaat jam besar paling best. sape org parit buntar.. dy taw la.. heh!

selamat hari pekerja kepada cikgu2 sekolah rendah.menengah1,menengah2,pensyarah2...
dan seumpamanya.. lebih2 kpd cikgu maznah yg bnyk mendidik aku bermain plastesin dan trampolin tatkala aku tadika lagi, tadika kemas bandar bahru. yeayy..! ttooofaa2...toofaaa...3

selamat hari pekerja tak lupa juga kepada alep halmy. adik kepada mellah sajelah.anak angkat kepada taukeh kucai pasar borong selayang aka william goncanglembing *kunun2 howt d Fb .. vvlluuerrk!...kerana berjaya mendidik anak2 bangsa sekolah rendah bukit gambir utk menyanyi kan lagu inggeris dgn gaya lidah terjelir dluar. jasa mu di kenang.. tahniah cikgu alep!
*taun depan aku da nk grad. ko lg 3 taun membusuk kt IPPP tu..mwahahahah..

I KAWEN DULU U...!
ahahaa

guru-guru muda

dijemput ke camp yg adik aku telah mnyekolahkan kanak2 ini
perhatikan setiap satu.. ada tak sememeh mcm korg mse kicik2 dulu?
yg tgh tu la sir alep.
lebih kurang aje qoper dorg kan..
balik dulu ye auntie..
ni cikgu besor skola ni.. auntie lim.

ni sir jazli.lokasi: melaka.
bekenan sungguh kat cikgu ni.ingt nk buat cikgu privet utk anak2 aku.
tenang ja...tgk muka dy kan.
pasti anak2 aku cemerlang dlm peperiksaan.
*heh..solo lagik cikgu ni. jgn main2

kanak2 gumbira betul kan.....
yg tinggi tu. comel mcm anak2 aku.

aduih! melepas... dah ad 3 bini. tp takpe. 1 lg kosong kan..
terdetik seketika.
apa lah salah mereka disumpah sebegitu..sigh...

**kepada mereka2 yg terlibabt dlm pengambaran kali ini. jgn majuk2 atau terasa hati.
akak mmg suka kenakan korg. tahniah..
sekadar melepas batuk ditangga.
kang lepas geram org tak nmpk.