Wednesday, May 12, 2010

SELAMAT HARI JURURAWAT!

selamat hari jururawat!
happy nurses day!

di ucapkan kepada mummy. kak cik. cik midah "sakkan no".cik zaini. cik maryam. norsyazana dan
 sepuput sepapat,sahabat2 yg bergelar juruwarat!
opz..jururawat
*butang bekspes tak  le tekan.ampun! ;D

hari ni 12 may 2010.
hari jururawat sedunia.
maka jika ternampak auntie2 or uncle2 yg beruniform h00000spital tu tak salah jika di ucapkan kpd mreka. kan!

arini mummy ku laju2 pigi itu hosp besar seberang perai itu laju2 bwk kereta itu.
kata beliau mahu chek report operation itu hari..
"oh..ok! juz go. jgn lupa bwk balik junk food sudey"
itulah kata2 ku pd mummy hari semalamnya.
qoper2nyerrrrr!! beliau pigi itu mnyambut
selamat hari jururawat sana di hospotal sama kawan2!
huaaarrgggh....! sgt seronok katanya.
*meja penuh dgn makanan. hehe

baru aku sedar arini adalah hari.....jururawat!

rasa takut jika berpeluang melihat secara life bagaimana pesakit yg tenat diselamatkan olah doktor dan nurse!
kalo dlm tv tu tak payah la kira. yg life ni antara hidup dan mati
ibu ku. puan jammy rashid. seorg jururawat si sebuah hospital.
kerja shift pagi. ptg. mlm.
huhuhu
ade time bes, ade time tak bes!!
pnh ayah tgh mummy selamat kan 1 budak yg sgt tenat. mmg all the works were in her hand.n kritikal habis bdk tu..mse tu shif mlm...
...............................
im proud of mummy.. she made him get well again.live again..
.........................................

masa aku kecik2 tak de org maw jaga, olah itu dah menjadik tugas mummy bw aku tdo kat hospital bila mummy. org ckp kat hospital bnyk hantu la. kbetolan pulak wad mummy aku blakang kubur kaum cina.*jirat la gtu.
sgt risau taw!
kdg2 dgr baby menangis..aku mmg seram bagai nk gyla. tp relax jela. as long as ade org skeliling aku.
kak cik aku lak. pnh posting kat 1 hospital,n hostel dy tinggal tu dekat bilik mayat..
mmg mcm nak balik ja dr tempat tu kalo aku jadik dy..!
papai..
cerita tergantung.pasti korg sgt geram!


p/s: to my syg..selamat ulang bulan ke _
sgt cintakan kamu. <3






No comments: