Tuesday, December 22, 2009

im home darla!

darla! my sweet home:
i'll never leave my sweet cute home.
i wont leave u alone.
adik n i decide tak kan ikut mum n dad ke sana! yes!
ahahah little sweet home. u are my darla.
aku takkan tinggalkan kau. sebab kau lah aku sering dekat dgn atuk!

kau bakal menjadi rumah bujang kami lepas ni. tapi apa pun! kau tetap yg terhebatt!
lantai kau sgt senang dicuci n tak bazirkan masa aku. kau sgt licin dan lembut pd aku!
aku tak suke bila bau ikan dr dapur, tp tak ape, kau tahu ikan bukan keutaman ku.
lepas ni tak da lagi org akan sakiti kau! oh my sweet home!

*aku baru pulang dr 1 pertarungan jiwa.
*aku baru pulang dr pertarungan anatara universiti
*tak sabar aku pulang utk menemui seseorang. dan aku kehilangan seseorang. aku tabah
 ada lg yg kehilangan lebih teruk dr aku. 8 tahun n\bercinta, tup3 hilang tunangnya. kau hebat cik C..

No comments: