Wednesday, December 16, 2009

gelak sampai mati

tak bnyk yg jelita buat ahri ni melainkan duduk2 diam2 menumpang bilik kakak2 kesayangan
hahahah knp jelita??
harini gelaran bigfoot pula?! haishh

ni nama
gelaran terhebat yg polanah ni peroleh mse kat FEStKUM 2009
sape yg kasik, cik KOKO la nih, wakil pemantun comel dr restu. dan yg bes dlm pjalanan ktorg kt sane, dgr celoteh hebat,citer hantu dr abg RUDY. seangkatan dgn cik KOKO. mne nk prasan dr awal dlm bus, baru ku sedar rupanya yg kat blkg seat aku nih.. cik wartawan media hiburan Harian Metro. sedang mengamek master kat usm nih.. amin!
bangga dan gembira lebih2 lagi, sepagi dlm bus tuh bnyk dy menghala tujukan future aku. yela dpt nasihat dr org yg lebih mngetahui . sgt berbaloi!
sgt bersahaja dan peramah orangnya.
sape ckp wartawan tahu pointing fingers tu others saje!
sangat matang bersama mereka ok!

cik Bad, abg amar mmg tak sah kalo tak buat gila!
korg mmg howt dan gila!
yeah...

kak zah! amin.. rapat2kan hubungan silaturahim dgn kak zah! yeaaay!
4 sure lah dpt adik2 baru lagi, cik mira, farha cik mira si comel ni kesian
aku plak jadik pengurut kaki si farha ni. meneman lah katanya!

cik ina aku ni, mmg tak sah kalo tak pakse aku mandi, ahahahah

abg zainal: patahkan cekak aku yg satu tu, yg cik yuji sasau anti sgt tuh kan!!

ouhh! bes, indah.
tak bnyk yg hakuw buat sane ouhh.. tp enjoylah kalo gelak mmg mcm TUT***!!
bersilaturaahim la pulak dgn sahabat2 baru dan lama from kejut. b4 ni tak rapat lah lagi dgn geng zapin kejut. so trip kali ni, kami merapat2kan lah..
ha.. kat sana jugak, aku dah berkahwen!
suami pertama: cik jimmy aw..! ahhaah
suami kedua: cik amru aw..!
suami ketiga: cik hasrul.. aw..!
dan gadis2 serta 'gadis'2 yg lain bertambah jantina2 lelaki disana.. sumpah penat gelak saje!!
ahahaha
statement diatas sudah dijangka bakal mendapat tomahan asli dan tentangan dr cik abg yuji.. hahaha
kau tahu ape kah list di atas!?
mereka adalah bahan ketawa aku kat sane.. ahahaha suka aku gelakkan korg!
zainal: kau terpaksa aku betinakan buat sementara waktu!

ahai!
tak nak lah bercerita sape mng sape kalah! semestinya adat pertandingan!
pape pun tahniah to azizul ammar, memenangi anugerah TUKANG KARANG terbaik. abg UCOP, abg RUDY, abg KOKO n 4sure those girlssssss from USM BORIANS yg cantik comel belaka nih..! geng zapin, dikir barat! awww.. TAHNIAH!
overall, kemenangan yg terhasil semestinya membanggakan USM kan kan..



*saya gembira bersama awak!terimakasih!

No comments: