Tuesday, December 22, 2009

aduh! jatuh!

selalu saje kita berfikir melencong ke arah ketakgemaran tatkala sendiri fail!
apa kau jeles mcm, burung yg bersayap! tapi namanya.ayam., ayam tak boleh terbang tinggi sayang.

tak perlu kot.macam sesetengah ,manusia..menunjuk baik dpn mum n dad. tapi belakang mereka..??? apa kata kau?

biarlah aku mamcamni dpn mum n dad! skurangya2 aku tak berlagak baik!
dan kepada yg tak puas hati, kau memang sesalu cakap benda yg tak berasas. semata2 menutup kesalahan kau yg sebuk bergedikl.
selalu je kau ckp hal tu menujukan pada aku. if yes!. aku admit..tapi tak perl;u kot sampai nk bergatal..kan kan.ade bhukti kau?????

kau lucu!
marilah tambah air asam buat perencah. moga2 sedap lagi kutukan membina kau
sory jugak aku tak howt mcm ko. okay!
hahaahah
org yg mencari kesalahan org lain. sermata2 menutup kesalahan sendiri. nah! ini anugerah utk kau!
sesuatu yang bernafas namun tidak mempunyai roh
pokal-0018.gif from 123gifs.eu

org cakap aku marah sebab syg ko lagik! entahlah. kalo buleh aku nk melakan sgalanya semula sbg kawan.mambazir tenaga je fikir hal ni. n.. sah2 aku tak ske frenship kte cenggini..
im praying to god to have u back again, as the first time i saw u  



 kenduri umah kekeluargaanku, 20th dis 2009




4 keturunan! yheay!!
emylia, puan jammy(mum), auntie, granma kusyg!

awww! anak sape ni.. tolong3 dy raba sy!!

No comments: