Sunday, November 15, 2009

teringin

yup.. tulis3!

sape ckp aku tak teringin kembali kpd sifat aku yg dah-start-menulis-tak-tahu-stop tu.

ak ingin menulis sesuatu yg berharga n dapat di baca sambil memberi buah fikiran kpd manusia ramai yg lain.


dulu aku fikir, manusia sekeliling lebih meghargai suara aku berbanding hasil air yg meleleh dr celah2 jari ni.

tp aku takut org tak faham.

skrg aku bnyk menaip utk DIA .

ya.. DIA.


ada sesuatu yg kau tak tahu.

tapi tak mengapa.

pada aku kau sedikit terlambat bertanyakan 'bila awk nk ubah cara penulisan awk?'


kau tak tahu bnyk ttg aku.

aku terlalu penat utk berfikir.

huh!

bak kata cik MOP. awk rugi kalo awk mls berfikir..

yes. u're rite!!


sgt3...


* i hope u can read my writing*

find it on honey.


popet penat

skrg aku sibuk exam ok!

n time ni pun aku sebuk buat research n di kelilingi lelaki dan wanita yg baik hati

terima kasih semua


btw.. cek nih. aku taw ak bwat tak scantik org lain.. ngeeeee


tgk saje!






No comments: