Monday, November 30, 2009

berita terkini..

popet menyampah 1

seperti biasa.
habiskan malam2 aku membaca majalah sambil menjilat coklat
org buka mata tatkala pagi menjelma.aku pula pejam mata.
mkn: 2x sehari. *tak bohong taw.
berat: semakin kurus anak mumy nih. kata nya buat ku *tgk ckit, everyone ready kan nk tgk belon panas emylia halmy ni bali dah bukak sem hahaaha.. cek taw la cek huduh.. uwuwuwuw..
topup: tolong bantu sayta celup ini henpon dlm milo ais adik saya ok!
emosi: kadang kala bingit, kadangkala tenang. dalam 1 konsporasi gelap mencabar seorang wanita.

bala-petaka: wanita itu cuba bikin kepala ku pusing.. n' menggembirakan.aku telah accident buat pertama kalinya dan mummy ku di sebelah langsung tak bukak mulut, pada dy barangkali MMG BU&KAN SALAH AKU okAY! org belakang lah salah.. sian kanggaroo mak hakuw!penyett..

hubungan kuargaan: mummy gelisah kerna aku mahu beli seekor babi* oppss! rabbit! dy ckp busuk lah rumah.kamu pun dapat dosa kering saje kalo mati. '''hmm.. btol jugak tuh. aih,,mum!! ikan gappy hitam kamu nk blikan utk saya tu mn huh??

mummy bakal menimang cahaya mata:
"mum...." kata aku pd ibu. "along n adik tak cukup duit lagi ckit je mum ckit je....mum syg kami kan kan".. mum tny, apa kebaikkan membeli benda yg kite bley picit kat atas kepala dy tuh, pastu ajaib! buleh simpan masuk dlm kmputer. haaaa..
"mum. u've got to understand bertapa bernilai these stuff are. when ure gtting older times cant save all the memories u got.......its like 'a picture tells thousands of memoirs'"
terpaksa membodek adekku...nt dy tak nak share cikk kelikk2..bru taw!
hubungan antara aku dn bhn diperbuat dr plastik:
lappie hakuw mampos tiba2.. berukband tak berbayar.simpan duit katanya..ahaiii
aauuwwww.. ini pasal lah aku tersadai kat cc.
hadiah besday, kata ibu.. "lambat ckit!"bil tpon tu sape nk tengadah membayar hah budak pmpuan?! * sambil menarik cuping telinga cangang ak tatkala melanding2 atas katil..
hubungan persahabatan:
1. terberjumpa kawan lama aku,si rody..geng' mse ktorang tingkatan 2 dulu.
haoo liauuu! mse tu ak balaja kat umah atok. then form 3 aku diseret ke sekolah lain oleh mum! saat tu kami terpotos hubungan. MATRAP, RODY, SHAMIZAR! ingt lagi salu lepak kat tangga blkg kelas, ko bajet cikgu mat akhir tak nmpk ke mse kte lari balik awl dolu2 ahhaa.. i missed those time laa weyh.. jaja pun aku tak taw kat mn.. mizah pun.. kan bes kalo balik kat masa tuh.
lepas dr tu.. aku da fikir tak da lg laki yg taw hormat pmpn mcm korgg......tp sekarang, smua tu ta penting dah.. silent members aku skrg pun alhamdullilahh tak da yg buruk2 perangai.. allah kurniakan kita kehilangan 1 kawan-yg-tak-memahami kepada 10 kawan-yg-memahami... so..i have no LOST..
weyh rody: "pasni, kte wat pakatan menjejak MATRAP, SHAMIZAR, JAJA, n MIZAH!..."
hmm..ini cerita tentang cik potato, nama dy cik aman! rajin betol dy nih. kerja tak kira masa. hormat betol ak ngn mamat ni. aku doakan kamu agar berjumpa gadis yg baik dan cukup fahami kamu yukk! aminn.. ini kata2nya buat aku 5 menet tadik,
sumpahan cik amman:
thanks for accompany my thoughts and talks so far.. u r very petah and cerdik.. <--my opinion... hehehe.. u way deserved to get better man someday.. dun mix up your emotional.. be mature all the time k.. imjust a normal fat guy bringing my thoughts.. but love and happy to cheer up my fren.. even my infinite sadness is even stressful to cure.
auwwww.....im a normal person cik amman. thanx..
to gadis out there: hahaha sape2 bekenan kat cik aman ni...
sembayang istikharah dulu ok! haahah
hmmmmm.....ni pulak kat balai pulis!
cik saya nk buat report ttg kehilangan cik hidung. cik hidung lari meninggalkan umah. sy tak pasti dy pegi mana. perkara terakhir dy buat adalah,melapah daging korban kat kampung.
sy tak tarik telinga dy pun, sy tak cubit dy pun, sy tak pukul perut boyot dy pun, sy tak tarik hidung dy yg cantik tu pun... kalo sy buat salah, maafkan lah,kalo sy salah ckp pun maafkan lah. tolonglah pulang dan bgtaw pe salah sy pada hidung.
nanti cik hidung balik sy berlanja gule2 merah ok!
sumpahan buat cik hidung: if hidung tak da, nt sape nk sumbat fries bnyk2? sape nk dgr sy berleter? sape nk tepuk2, babab2 sy b4 tdo? sape nk cte BADtime story kat sy...
sy dah pusitif abes dah ni:
adakah hp beliau kahilangan dmamah anai2..
adakah beliau sakit tertelan gigi lembu..
adakah beliau kehilangan nombor2 di hp...
adakah beliau di bawa lari oleh gadis lombok??
adakah beliau sedang mengerang kesakitan saat ini.......
kpdmu tuhan..iringilah sahabatku tatkala ini ..jauhkan dia dr sebarang ujian getir mu ya Allah.andai kehilangannya berpunca dr kekhilafan aku sendiri,hny keampunan yg ak cari..
dan.... buat yuji kat sana tu. semuga awak sehat2 ok! jga diri. jgn nakal2. duduk diam2 dlm umah. awk tu tak sihat lg. trauma berdarah kan? huuhhuuh gurau saje bang!

No comments: