Saturday, September 26, 2009

it's her day


entry raya belum post lg kan
no matter. mummy's much more important

happy birthday mum. i luv u so much.
semoga kamu menjadi wanita yg tabah sekian hari.
semoga kamu kekal sihat sentiasa
semoga kamu panjang umar dn murah rezeki selalu
semoga kamu kekal cantik biar di makan waktu

maafkan salah silap ku sepanjang melahirkan aku.
setiap aku aku dilahirkan oleh kamu.diingati kamu.
maafkan aku kdg2 terleka oleh hasutan dunia dan melupai kamu

ibu.. doa mu jadikan lah aku anak solehah
yg bakal menabur bunga dipusara mu
yg bakal membacakan kitab Allah mengisi bekalanmu
apabila tiba saat kau nanti

doa kan aku ibu.
doakan aku selalu.


ibu.terima kasih menyanyangi aku. tiada lagi darah daging ku selain kamu.
terima kasih memahami aku. memberikan yg terbaik sehingga aku lupa utk merasa susah.
sungguh kejam jika aku membandingkan kamu.

kamu melayan sifatku.kehendakku.keinginan ku
bukan kah kamu terlalu memanjakan aku.
bukan juga salah mu.
ya tuhan..tiada ibu sebaik dia di dunia.yg mengizinkan setiap tingkah laku ku selagi aku masih didepan matanya.
tiada ibu yg sanggup melihat kerenah aku,melainkan dia
tiada ibu yg sanggup melayan mahuku,melainkan dia

tuhan.
jadikan lah dia yg teristimewa.
coretkan lah kata2 keindahan dr doa dan ayat suci yg di bacanya.agar terasuk lah ia mengisi hati ku yg buta
jadikan lah air mata ibu ku,permata2 kecil yg bertaburan melindungiku..

selamat hari jadi ibu
happy birthday mummy.

nothing's gonna change my love u.
n now u wanna know how much i luv u.

nothing i cud ever replace my solemn 'when' ur time comes.
i wish the day ur gone.i've already prayed 4 u..i've already read those words to u...
i wish...i will never loose u.may god wont take u away from me as HE knows how much im wanting u......

the only person i wud really cry 4 is YOU.

p/s: selamat hari raya semua..

No comments: