Friday, September 4, 2009

sengal tahap dewa1

bukan minah rempit dowh...
cucu tumpang bukak pose ajer..
wuwuwuww....
nama ajer puan sri,bini tan sri X: berikut adalah perbualan tan sri & isteri pada anak2nya:
tan sri: mlm ini kite mkn kedai tomyam aje. mak korg ngidam pulak.
mcm2 hal la bini aku nih
pn.sri: alaahh.awak tu yg pokai. asal berbuka je mk dgn bini muda, sy masakkan awk ckp tak sedap! asal bini muda sumer buley. sy ngn anak2 ni bwk kedai tomyam ajer.
tan sri: jgn mcm tu awk kan kesayangan abg,abg bagi mkn sedap2 ni pun dah cukup. tak payah membazir!
pn.sri:membazir ckp awk? yg awk kawen 4 tuh,tak ke membazir juga
tan sri: kihkihkihkih!! itu membazir dpt pahala.
pn.sri:pusing kanan bau syurga. pusing kiri bau syurga (ni ayt cik nazzry)
yg 5 bulan dlm perut ni sape nk jaga?
tan sri: itulah awk.asal puasa ajer mengandung. asal puasa aje ngandung.. hai.. pokai3...

waduhhh.. korg faham ke maksud sastera yg tersembunyi dlm dialog di atas? tak paham?.. tak aper... baca je! nggeeee*
moral: jgn membazir di bulan puasa, jgn ikut kan nafsu ye cik abg cik akak sekalian, mase bukan pose ni tak pyh la pakai baju ketat nmpk lurah pg pasar ramadhan..burok benor gayanya.
emyliahujanrintik2: haii..lemah laki aku nengok korg yerp! puasa laki ak 1 ari penuh, dah terbatal sbb ternmpk *bunga2 kemesraan korg..
aissshh..malu pada yg membeli dan menjual juga lah..
hmmmm...

2 comments:

naziha said...

HAHAHA.
mell apa lah ko merepek ni? XXD

Emylia.bt.HujanRintik2 said...

hahaha..mell kan ske wat krepek ubi sorg2,, nk sket? jemput meng-kerepek hahaha..gha bun ajak stay umah dy
weeeee~!