Saturday, November 6, 2010

tiny tagging by cik nazeera n' 2weeks-afta-wif-self-unconciousness-replied by me

1.Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?bende?..
benda yang penting dalam hidop gue adalah
1)bantal busuk = buat misi gayut bawah bantal tiap2 malam.buat penahan air liur meleleh
2)sebungkus biskut dalam bekas kedap udara segelen air paip. = kalo kapal karam pun,gue stranded mana2 gua still muleh buat2 kenduri bwh pokok, air paip bule buat bersuci ape yg patut.
3) henpon yg berkredit penuh = kalo henpon gue takdak kredit tak hidop la ari gue, yela gue pakai henpon ayam saja. gue tahu henpon korg bole buat menatang 3G , dgr2 lagu, capture2 pic..
henpon gue kalo tak berkredit, harapkan main game ular-makan-bola n sudoku je la nk di buat penghiburlara
*kata oghe ganu, paling penting tu sama maksud dgn most importang.

2.Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
benda terakhiaq gue beli adalah 10.2564liter minyak petrol pada waktu sehari lepas.

3.Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
gue maw kawen dalam taman, yg bnyk pokok tulip.attention! harus diberi perhatian oleh cangkerang hati gue yah si erwan zafiq, fairy tale wedding boleh gak? hihihi

4.Adakah korang sedang bercinta sekarang?
gueorang sedang bercinta. alhamdulillahhh...

5.Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selama mana diaorang mencintai gueorang. alhamdullillahhh

6.Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
selalu berjumpa...? em...shoppin complex  barangkali,dgn reason lebih ramai urang, gak perlu senyap2 berdua2an ...

7.Novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
gue ter-paksa beli buku kimia, setebal 1200muka surat.

8.Apakah nama penuh korang?
nama penuh gak bisa di papar deh, gak papa, nama mukabukunya saja ya,= mellahjane sajelah

9.Antara mak dan ayah korang,yang mana korang lebih mesra?
mestilah mamik gue!

10.Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
gue mau jumpa itu org yg bikin hp gue hilang semasa smp2006.gue maw bilang gue sayang sama lo, dan kerna itu gue maafkan salah lo pada gue..jgn risau kita jugak punya bnyk lagi dosa mau di ampun oleh Dia  ^.^

11.Adakah korang basuh baju korang sendiri?
mesti la! raawwrrr! gue kan anak gadis! *maaf ya mommy jika pernyataan ini bikin aku menipu

12.Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
gue mau ke mesir,paris,amsterdam, lagi istanbul itu turki sana.belgium pula gue maw pigi beli chokolat tapi for the time being gue maw pulang ke rumah!

13.Pilih salah satu,peluk atau cium?

gue mau dua2! jgn degil...ish! ini jari gue ni! maw dua2 juga,tamak punya jari yah! gue potongin lo.!

14.Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang cik nazeera!
-manis ini orgnya taw gakk,terkandung maksud manes dlm prosa tradisional antologi kerusi!
-pandai melaram
-ada ym, skype, fesbuk,blog dan apa lagi yah. :D

15.5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?

-gue syg diri sendiri,mommy,atuk adik, encik erwan zafiq dan sahabat gue walopun gue suka sendirian



-gue syg makanan!!


-gue syg melayu, tp gue masih gak sedar diri punya rambut air karat


-gue syg baju2,kasut dan bags2 gue


-gue syg bantal busuk gue. raaawwrr!


16.5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
oiihh..mustahil 5 ni..kay2..listen most to..
- river flows in you, idris sardi,vanessamae.any instrumental
-memory by epica, angels by within temptation, amberian dawn dan seangkatan symphonic dgnnya serta doom metal
-anneke van giersbergen sounds of voices
-arabian!
-anything comes in evergreen, gary allen, andrea bocelli, anyone?
 
17.Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
birthday gue, pada tanggal 9Nov1989! sambut seperti biasa dalam examination hall. anyone wud like to givit a cheers? pulang saja mummy nyambut dgn makan2 dirumeh plus cake handmade baked by her. gila! yeehuuu

nah untuk kalian!

my pretty2 fat cousin! huhuhu syg bangat sama kamu edil!

No comments: