Wednesday, August 19, 2009

oh manusia yang lain gumbira disamping si dia
atau sekurang2nya tak punyai perasaan utk menyanyangi atau disayangi

aku nih dabertahun2 tak menangis utk seseorang
unless 4 my mum n late grandpa!
sekarang aku menangis lagi...

pada awalnya kisah ini tak perlukan sape pon actually.
tapi 1 hamba Allah SWT ni da mengusik jiwa aku sudah 2tahun yg kosong nih! oh gUdness!knp kau hadir
salah aku ke sbb gatal ber-ym dgn kau
mungkin nmpk bodoh pd sesetengah org yg percaya dgn hubungan dunia virtual
yah! ia sesuatu yg bodoh

apabila mula cinta.. WAIT! apa itu cinta
aku sendiri tak tahu

bukan lah bermaksud menjadi kebiasaan ku melainkan hny sekadar kawan

nak dijadikan cerita.......

aku jatuh hati pada si dia J.aku fikir kamu bkn seagama dgn ku. aku sgt runsing.perasaan jiwa aku yg semakin matang ni risau jugak mana tahu
aku mula bersikap serius hal2 chenta nih
soory my guys! slama ni aku juz amek smbil lewa ngn korg
atas sebab kegedikkan KORANG sendiri!

dummmm! aku tutup pintu dan tinggal kan korang!
papai
dgn senang hati...ukey??

tak der lagi air mata utk korg melainkan utk syafiq mustafa!
sesorang yg sdg mmbaca buleh tolong carikan dy utk sy?
ni deskripsi dy:
hitam manis.170cm.21tahun.perlis.ump. penyanyang.menggembirakan.setia.dan dia telah hilang atas kesalahan aku sendiri selama 8 bulan? dy kembali. dan kini dy hilang buat selamanya.


andai J membaca nukilan ini:

katahuilah lasa sayang kan kamu
i noe it sounded stupid. i noe she meant alot to u..

but dun forget
we both had lied to each other
dun u think that what is making us in equal side?? seri kan??? *anggukkan kepalamu

i lied to u sbb tak nak lukakan hati kau lahh!
sbb masa tu aku tak pasti yg aku ni ske ke tak kat kamu
sekarang terlalu pasti!
dan pada masa yg sama aku tak mahu jadik perampas kebahagiaan kau dan dy!
dan lasa tak salahkan kamu....
thanx 4 the days we had!
perasaan lasa akan pergi juga 1 hari nnt.sabarlah syg.tahan je ngn kerenah lasa.

---lasa syg kamu---


oh malunya dgn apa yg terjadi
heeheh....
org di luar sana jgn salah fhm!
yg trjadi diatas tu hny salah faham

AKU SGT BAHAGIA DGN J!
THANX 4 THE LUV U HAD 4 ME
THANX3! TAKING ME BACK TO THE MOON..
ITS GUD TO BE IN LUV LAH...
MWAAHAAA
dan.. yah aku yakin ina tatkala ini sdg bahagia dgn cintanya.
fara dgn cintanya.paten dgn game virtualnya.payed dgn cinta baru.syafiq dgn azwanya.qamal dgn uminya.
ibuku dgn ayah.
atok dgn kucingnya.
dan..............dia dgn si dia.
aku dgn airmata

korang sure2 tak fhm kan..ape la yg pompuan ni carutkan
eheheh... citer pnjang pun.. no use i think

3 comments:

eyk@_zuL said...

meliaaaaaaaaaaaaaaa!!!wahaha..
i tot ur blog will b>> ijauu mata memandang + cokelat2 ckit..tp akoo clapp..d cne itam n pink!!oooyeeehhh~idop meliaaaa!!
weee..polo me 2 k?

[Miss Eriqa] said...

hey there..
long time never heard 4m u..
huhu..
neway..
exchange link jom..
=)

mell said...

eheheh..eika mmg.. ni tak jumpa lg yg kaler cun3... nk carik choc or green jgk..eeheehh.. buruok kan pink2 neh..ehehhee

lyne!miss u syg!
i pollow u!