Sunday, August 30, 2009

hati boleh bercakap kan?

saya minta maaf..post kali ini.. silalah baca bersama deraian air mata..*ehehhe
jiwang ke? ntah la..baca je lah.. buhsan? kuar je laaah!

*sedikit emo disitu heheheh



pemuzik maya:

senyumanmu hanya pura2.

ku tahu hati mu terluka.apakan daya mu tak memahaminya.

ini bukan salah sesiapa.

memang betul cinta itu buta.

linangan air mata menitis titik demi titik ,

membasahi pipi sehingga ku terlupa masa yang terbuang begitu saja.

ku baru sedar ku masih ada cita2.

adakah cinta itu membahagiakan hidupku..?

lasa ku tak mahu kamu kecewa.

ku ingin kamu berjaya..

kadang2 kamu manja

kadang2 kamu gembira

kadang2 kamu lupa ada lagi yg mnyayangi dirimu

ku tak nafikan ku cintai kamu,bukan mahuku menyusahkan kamu..



pelakon dunia mengreplykan diri:

kalau benar cinta itu buta

maka mengapa harus jasad meraba2

kononnya mnecari pintu terselit kebahagiaan.

sebaliknya lagu Sandiwara:

menjadi penghias cerita kita,bkn mcm tu ke syg?

tapi,,aku silap taw syg.

bkn daun pintu yg ku selak.

tapi dahan tajam mengguris luka.

kalau kau mahu tahu: luka tu pnh bernanah dulu taw syg

eehhh..gelinya!

aku pun ckp gelinya

(nanah:perkataan cinta ...sgt menggelikan hatiku)

(aku tak percayalah semua tuh!)

(skrg kau lihat sape yg terjerat bgai ikan dlm jala?)

(aku sendiri kan..ohooo..!)


::
to my honey:
sy tak jumpa sesiapa dihujung jalan
sy bkn seperti kamu menduakan mereka?
sy sengaja menghantar sms tu:
sy cuma ingin membalas "GOTCHA kembali buat kamu"
oh.... apa yang sy dpt,,??? u juzt dun care???
is it honey??
u juz sleep tak sedar diri kan?



2 comments:

Anonymous said...

hey your blog design is very nice, neat and fresh and with updated content, make people feel peace and I always enjoy browsing your site.

- Murk

Emylia.bt.HujanRintik2 said...

its been a compliment for me to hear that, thank alot mr.murk :)